chevronArtboard full half Path image_text Afbeelding + tekst image Afbeelding label minusnotification-closeMask Mask Group Group 14 play_arrow plussearch-glass Fill 15 third

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op ragen die vaak worden gesteld. Staat jouw vraag of opmerking er niet tussen? Stuur dan gerust een mailtje of vul het contactformulier in.

Wat is Vlinderkusje?

Vlinderkusje is een webshop met een bijzondere en unieke insteek. Wij verzenden dagelijks liefdevolle troostkadootjes, lichtpuntjes en kaarten met gedichtjes bij verlies en andere moeilijke momenten in het leven. Om de liefde en de herinneringen te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.

Liefde en troost voor wanneer alleen de liefde overblijft… 

Kan ik een kadootje laten opsturen naar een dierbare?

Even iemand een dikke knuffel geven; soms willen we het zo graag, maar het gaat niet altijd. Gelukkig kun je ook op afstand heel veel liefs sturen en iemand laten weten dat je aan diegene denkt. De troostservice van Vlinderkusje zorgt ervoor dat jouw gebaar vol liefde of troost mooi ingepakt en voorzien van persoonlijke boodschap op de juiste plek terecht komt. Hier lees je meer over onze gratis kadoservice.

Ik ben wat vergeten, wat nu?

Ben je iets vergeten? Geen probleem! Als je het artikel dat je graag nog wilt hebben besteld in onze webshop, en in stap twee van je bestelling kiest voor ‘ophalen’, doen wij het bij je eerste bestelling in.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

We verzenden elke werkdag. Wanneer je voor 11.30 besteld versturen we het elke werkdag nog. Heb na 11.30 uur besteld en heb je spoed? Laat het ons weten bij je bestelling. We kunnen niet garanderen dat we het dan alsnog verzenden, maar zullen altijd ons best voor je doen! In het weekend en op feestdagen wordt niet verzonden.

Heb ik het binnen een dag in huis?

Wij voldoen altijd aan onze verzendbelofte maar helaas kunnen we niet garanderen dat PostNL op tijd levert. Wij hebben goede ervaringen met PostNL maar we kunnen niet voorkomen dat PostNL in extreme gevallen om welke redenen dan ook, een paktje te laat of niet bezorgt. Is dit bij jou het geval geweest? Neem dan vooral contact met ons op, we denken altijd zo goed mogelijk met je mee.

Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

We krijgen regelmatig de vraag of pakketjes opgestuurd kunnen worden met een postzegel om de verzendkosten te drukken. Helaas kunnen wij dit niet doen. Nadat er veel te veel pakketjes zijn verdwenen bij de Post hebben we ik ervoor gekozen om alles met ‘Track and Trace’ te versturen via Post NL. Dit is voor de klant én voor Vlinderkusje de veiligste oplossing. Helaas zijn de verzendkosten erg duur, daar zijn we ons van bewust, maar deze zullen we wel moeten doorberekenen. We berekenen alleen de verzendkosten via Post NL, dus niet de verpakkingen, stickers en zakjes.

Ik ben niet tevreden, kan ik retoureren?

Je kunt artikelen altijd retourneren. Neem daarvoor binnen 14 dagen contact met ons op. Meer informatie vind je op deze pagina.

 

Mag ik gedichten of illustraties van Vlinderkusje delen?

Helaas worden afbeeldingen, illustraties en teksten af en toe ten onrechte gebruikt. Geen enkele van de afbeeldingen, illustraties en gedichten op deze website en de producten mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar gemaakt worden in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of door fotokopieën, opname, of op enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Vlinderkusje.  Gedichten gebruiken voor eigen/andere doeleinden is niet toegestaan. Wil je afbeeldingen en gedichten delen? Vermeld dan altijd www.vlinderkusje.nl en gebruik de originele afbeeldingen.

Kunnen jullie producten personaliseren?

Wij hebben geen drukkerij of atelier dus kunnen helaas geen items voor je personaliseren. Wel zorgen we er altijd voor dat we voldoende items op voorraad zijn die passen bij verschillende situaties en gebeurtenissen rondom verlies.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

We doen altijd ons uiterste best de bestelling netjes en liefdevol af te handelen, maar heel soms gaat er wel eens wat mis. Heb jij een klacht op opmerking? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, en dan gaan we kijken wat we voor jou kunnen betekenen. Vul daarvoor het  contactformulier in, of stuur een mailtje naar info@vlinderkusje.nl.